مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب
آموزش,  سرویس و نگهداری,  مقاوم سازی ساختمان

آموزش نحوه مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب در مقاله زیر

فراگیری طریق مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب در مطلب پایین
مشکل تنظیم آب‌شرب و محافظت سلامت آن و روشهای تقویت مخازن آب و فاضلاب یکی گرفتاری های با اهمیت اکثریت مرزو بوم ها هست که‌این اختلال از دیرباز گریبانگیر همگی مردمان روی کره زمین بوده است . آدم مدرن با ترقی دانش و علم از مصالح و راه‌های تازه برای محافظت سلامت آب به کار گیری می نماید . مخازن فایبرگلاس ( GRP ) دارنده مزایای خاصی اعم از ساختاری کارکشته , مقاومت در قبال خوردگی , نفوذ ناپذیری در قبال آب , سبکی و امکان نصب راحت می‌باشند .

 

تفاوت مخازن فایبر گلاس با مخازن اب و فاضلاب

این مزایا , این تولید ها را در مقایسه با مخازن آب و فاضلاب تشکیل‌شده از بتن غیرمسلح , پلی اتیلن و یا این که فولاد متمایز نموده است . علی‌رغم برتری‌های متعددی که مخازن فایبرگلاس ( GRP ) نسبت به مخازن فولادی دارا هستند , بازهم زیر وضعیت خاصی همچون حرارت و یا این که پرتو فرابنفش در گیر زخم می گردند . به این ترتیب تأمین سعی آن‌ها در قبال زخم و خوردگی , از روش طریق های گوناگون تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب زیاد با اهمیت است .

مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب

نحوه های تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب می بایست به طوری باشند که علاوه بر نگهداری و بهبود سعی آن‌ها , از نگاه هنگامی و اقتصادی هم به صرفه باشند . و همینطور در مقاوم سازی ساختمان هم کارآمد باشد . به این ترتیب برای این مراد نیاز به به کار گیری از متخصصان تعمیر و تقویت این مخازن در تعیین شایسته ترین نحوه هست .

بررسی روش های مقاوم سازی مخازن آب و فاضلاب

روشهای تقویت مخازن آب و فاضلاب :

جمع‌آوری و ذخیره آب باران

تأمین آب موردنیاز ایستگاه‌های حریق آدرس

تأمین آب موردنیاز تأسیسات

ذخیره و محافظت آب‌شرب بخش ها مسکونی تعمیرکار کولر آبی مشهد

ساخت یا این که فرآوری مایعات

فاضلاب خانگی

تصفیه و جمع‌آوری فاضلاب صنعتی و کشاورزی

مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب

زخم و خوردگی مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب می تواند به عوارض پایین صورت بدهد :

ضعف در پباده سازی تعمیر آبگرمکن تهران

ضعف در تولید مخزن

ضعف در تولید مصالح

کنار گذاشتن خوردگی

فساد در اثر نوروفروغ خورشید

فساد در اثر حرارت

چگونگی نصب و راه اندازی داکت اسپلیت با راهنمای کامل

تعمیر و نصب مخازن اب و فاضلاب و روش های مقاوم سازی انها

تعمیر و روشهای تقویت مخازن آب و فاضلاب :

اهمیت تعیین طرز صحیح , ظریف و متناسب تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب در رعایت نکات فنی – مهندسی , مدیر باصرفه ریسک و مدیر هزینه و کاهش توشه مالی پروژه است . به عبارت خوبتر , یک کارشناس تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب می بایست بتواند استراتژی‌ها و محصولاتی را جهت تعمیر و پرهیز از اشکال زخم و خوردگی مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب ارائه و توصیه نماید که در عین سعی و کارآمدی , جنبه‌های اقتصادی طرح را هم حیث کرده‌ باشد .

مالکین و مجریان مخازن , چندین آیتم برای تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب در اشکال زخم و خوردگی مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب دارا هستند . تعمیر و تقویت جزئی یا این که کلی یک مخزن , دوران بسیار عدم خدمت ‌دهی , امکانات گران و نیروی انسانی بسیار را زور میکند . به امداد طرز نوین و تطبیق‌پذیر لایه‌های مصالح کامپوزیت پلیمری FRP می‌توان در کسری از روزگار و هزینه اجرای روش‌های سابق و سنتی تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب , ردوبدل کف مخزن , تعمیر نقاط نشتی و یا این که بازسازی کل مخزن در معرض اشکال زخم و خوردگی مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب را به انجام رساند .

چگونگی تعمیر مخازن فایبر گلاس

تعمیر مخزن فایبرگلاس :

طریق نوین تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب به امداد مصالح کامپوزیت پلیمری FRP سوپرلمینت اکثری از سازه‌ها همانند مخازن آب , نفت یا این که گاز به طور استوانه می‌باشند . فشارهای هیدرواستاتیک ناشی ازسیالات , تنش های حلقوی را تولید میکند که به دیواره جانبی اینگونه بنا ها وارد میشود . میزان این تنش ها در اساس مخزن حداکثر است که با ارتقا طول , کاهش مییابد .

مقاوم سازی مخازن فایبرگلاس و فاضلاب

خوردگی منجر کاهش ضخامت دیواره فایبرگلاس ( GRP ) مخزن میشود . این دستور منجر ارتقا تنش های محیطی میشود و می بایست هرچه سریعتر اقدامات مرتبط با تعمیر و تقویت مخازن فایبرگلاس آب و فاضلاب صورت بپذیرد .

به صورت کلی روشهای تقویت مخازن آب و فاضلاب به امداد مصالح کامپوزیت پلیمری FRP سوپر لمینت را می‌توان موردها پایین برشمرد :

ارتقا مقاومت مخزن

ارتقا مقاومت برشی

در دست گرفتن کنار گذاشتن

آب بندی و عایق نمودن

مقاوم سازی در قبال خوردگی

ارتقا قدمت و تداوم

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!