تاسیسات,  تخلیه و لایروبی و حفر چاه,  تشخیص ترکیدگی لوله,  لوله بازکنی,  لوله کشی آب و نصب شیرآلات

آشنایی با روش های بازکردن لوله با دستگاه های پیشرفته

لوله بازکنی سبلان -

بازکردن لوله با دستگاه یکی از بهترین روش ها

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از مدتی به کارگیری از گرمابه و توالت و سینک ظرفشویی لوله های منزلتان در گیر گرفتگی گردیده اند . در‌حالتی که این گرفتگی در حین مطلوب برطرف نگردد باعث به تولید بوی نامطبوع و مزاحمت برای ساکنین و همینطور عده شدن آب در سینک ظرفشویی , خدمت های بهداشتی و غیره می شود براین اساس لوله بازکنی امری حیاتی و حتمی به اکانت میاید تقریباً تمام مردمان به آن نیاز پیدا می نمایند .

چاه بازکنی شرق تهران

نحوه بازکردن لوله ها با دستگاه

لایروبی چاه و لوله بازکنی جاده قدیم کرج

گشودن لوله های گرفته شده با اعتنا به متاع لوله ها , محل گرفتگی لوله ها و استدلال گرفتگی لوله ها طریق های مختلفی دارااست . ممکن است او‌لین , سرعت بالا ترین و ریلکس ترین راهی که برای لوله بازکنی به ذهن اکثری از مردمان میرسد به کارگیری از لوله بازکن خانگی هست که با تولید مکش محتویات لوله را در راستای بیرون سوق‌دهی می نماید و باعث به رفع گرفتگی لوله ی سینک یا این که کف آشپزخانه می شود . ولی گهگاه به کارگیری از لوله بازکن دستی فیض مناسب نمی دهد و کماکان گرفتگی باقی میماند ( در سینک ظرفشویی ) در اینگونه موردها شایسته ترین خط مش گشودن شترگلو ( Trap ) یا این که به عبارتی سیفون ذیل ظرفشویی و تخلیه مواد انباشته شده در آن و پاک کردن آن هست .

اما مواقعی هم موجود است که انجام دو طریق بالا به رفع گرفتگی کمکی نمیکند و یا این که دسترسی به لوله ها و سیفون به هردلیلی مقدور وجود ندارد در اینگونه موردها از محلول های شیمیایی لوله بازکنی می بضاعت به کارگیری کرد که با حل کردن لجن و بقیه مواد زائد به رفع گرفتگی امداد می نمایند . ولی مواقعی هم پیش می اید که به جهت گیر کردن یک جسم دشوار در لوله ها گرفتگی اتفاق افتاده در اینگونه موردها می بضاعت از دستگاه فنر زنی یا این که تراکم هوا برای گشودن مسیر لوله به کارگیری کرد .

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!