دسته‌بندی نشده

با کفشور سوپاپ دار به لوله بازکنی نیاز ندارید

بیشتر گرفتگی های لوله های فاضلاب، به غیر از سرویس بهداشتی، مربوط به کفشورها می باشد. امروزه محصولی تولید شده به اسم کفشور سوپاپ دار که با این محصول و طرز کار آن دیگر کمتر کفشورهای شما دچار گرفتگی می شوند.

اما باز هم این نکته در ذهنتان باشد که کفشور سوپاپ دار باعث نمی شود که شما ۱۰۰ درصد از لوله بازکن بی نیاز شوید.
زمانی که به لوله بازکن نیاز داشتید، اگر در شهر تهران بودید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید تا بهترین لوله بازکن در نزدیکی منزلتان را به شما معرفی کنند.
لوله بازکنی برچسب می تواند بهترین ها را در سراسر تهران به شما معرفی کند، فقط باید نام منطقه محل زندگی خود را در سایت برچسب جستجو کنید.

کفشور سوپاپ دار چیست؟

کفشور سوپاپ دار نوعی از کفشور است که در محل ورودی آب به داخل آن نوعی سوپاپ طراحی شده که با ریختن آب بر روی آن و زیاد شدن وزن درب سوپاپ، فنر آن به سمت پایین رفته و سوپاپ آن عمل کرده و بعد دوباره سر جای خود باز می گردد و بسته می شود.

کفشور سوپاپ دار چیست؟

کفشور سوپاپ دار می تواند به خودی خود از ورود اشیاء بزرگ و… به داخل لوله های فاضلاب جلوگیری کند و همین امر باعث می شود که گرفتگی لوله فاضلاب کمتر اتفاق افتد.

ولی اگر در منطقه ۱۲ تهران هستید و دچار گرفتگی لوله های منزل شدید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید به سایت برچسب مراجعه کنید و بعد از رفتن به صفحه لوله بازکنی منطقه ۱۲ تهران از بهترین لوله بازکن های منطقه ۱۲ استفاده کنید.
البته سایت برچسب در تمامی مناطق تهران لوله بازکنی دارد و شما در هر کجای تهران هستید می توانید به این سایت مراجعه کنید.

مزایای استفاده از کفشور سوپاپ دار

استفاده از کفشور سوپاپ دار علاوه بر جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب می تواند مزایای دیگری هم داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از ورود حشرات موذی مخصوصا سوسک به داخل منزل یا محیط کار که خود امر مهمی می باشد.
  • وارد نشدن بوی فاضلاب به داخل ساختمان به علت اینکه درب لوله بسته است و فضایی برای خارج شدن گازهای فاضلابی ندارد
  • باعث عدم گرفتگی لوله فاضلاب می شود چرا که نمیگذارد اشیاء زیر داخل لوله شوند و گرفتگی لوله را پیش بیاورند.
مزایای کفشور سوپاپ دار

البته زمان گرفتگی لوله فاضلاب می توانید از روشهای لوله بازکنی خانگی هم استفاده کنید ولی اگر این روشها جواب گو نبود در این صورت اگر در محله ستارخان بودید، میتوانید با مراجعه به سایت برچسب و صفحه لوله بازکنی ستارخان، از خدمات لوله بازکن ماهر ستارخان در تمام مدت شبانه روز استفاده نمایید.

تمام انواع کفشور را میتوان از نوع سوپاپ دار قرار داد به این صورت که سوپاپ کفشور ها را می توانید به صورت جدا خریداری کنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!