دسته‌بندی نشده

روش های فنر زدن لوله فاضلاب حمام

حمام ها مکان هایی هستند که از زمان های قدیم تا حالا بسیار مورد اهمیت بودند و همیشه در این مکان‌ها نظافت و تمیزی رعایت می شود. امروزه برای بیشتر افراد اتفاق می‌افتد که چاه حمام آنها گیر می‌کند و برای تمام شدن باز شدن لوله باید طریقه فنر زدن لوله فاضلاب حمام را یاد داشته باشند. ما در این مطلب روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام را به شما آموزش می دهیم.

چه زمانی باید لوله فاضلاب حمام را فنر بزنید؟

روش های زیادی برای از بین بردن گرفتگی چاه حمام وجود دارد، مانند فنر زدن لوله فاضلاب حمام که این روش را در سایت برچسب به شما آموزش می دهیم. زمانی که گرفتگی چاه حمام زیاد می‌شود علت گوناگون می تواند داشته باشد که شما می توانید با استفاده از تلمبه دستی یا راه حل دیگر آن را برطرف کنید. اما اگر این کارها جواب نداد می توانید برای فرا گرفتن آموزش فنر زدن لوله فاضلاب حمام به سایت برچسب مراجعه کنید و نحوه رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام را با استفاده از فنر یاد بگیرید.
چاه فاضلاب حمام با توجه به کوچک بودن آن قابلیت را دارد که با کوچکترین علتی مسدود شود و در مورد زمان با جمع شدن جرم ها و رسوبات موجب گرفتگی چاه فاضلاب حمام می‌شود.

روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام

مرحله اول در فنر زدن لوله فاضلاب حمام این است که شما به مغازه‌های ابزار فروشی بروید و فنر مناسب برای فنر زدن لوله فاضلاب حمام را بخرید به شما پیشنهاد می کنیم از هنرهای لوله بازکنی دستی استفاده کنید زیرا سرعت آنها بستگی به نیروی دارد که شما با آنها وارد می کنید و به راحتی قابل کنترل می باشد.
فنرهای لوله بازکن دستی برای کارهای دیگر مثل توالت ایرانی و گرفتگی ها به درد می‌خورد لذا داشتن یکی از این طرح‌ها در منزل کافی می باشد.

مرحله دوم وارد کردن فنر به درون لوله فاضلاب حمام می باشد. درپوش لوله فاضلاب حمام را بردارید و فن را به آرامی داخل لوله کنید توجه کنید که شما قسمت خمیدگی یا زانویی لوله رسیده باشد و آن وقت می‌توانید آن را کمی بچرخانید و نیروی دستان را کمی به جلو هدایت کرده و بعد از اینکه به محل گرفتگی رسیدید باید آن را در جهت عقربه های ساعت به آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به صورت نرم و هادی درآمده است.

زمان فنر زدن لوله فاضلاب حمام باید مراقب باشید که اگر فنر نمی چرخد نیروی زیادی وارد نکنید و کمیسیون را بالا بکشید و از قسمت بالا تر شروع به چرخاندن کنید و آرام آرام به سمت جلو زیرا اگر فشار زیادی برای فرار وارد کنید ممکن است لوله فاضلاب حمام سوراخ شده یا بشکند.

در مرحله آخر درآوردن فنر از داخل لوله می باشد بعد از این که احساس کردید که به راحتی می چرخد می توانید آنرا عکس عقربه‌های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه رسوبات و موادی که لوله را مسدود کرده خارج شود.

در صورتی که خودتان قادر به رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام با استفاده از فنر نبودید می توانید از تجربیات افراد کاملاً مجرب و حرفه ای در سایت برچسب کمک بگیرید مثلا خدماتی که افراد لوله بازکنی سعادت آباد به شما در محل ارائه می دهند شامل رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب با استفاده از سر فنرهای مخصوص می باشد که می توانید به سرعت بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای از سوراخ شدن لوله های فاضلاب خود گرفتگی را رفع کنید.

نکات بسیار مهم هنگام فنر زدن لوله فاضلاب حمام

اگر خودتان نتوانستید لوله فاضلاب حمام را فنر بزنید از راههای غیر اصولی و غیر استاندارد استفاده نکنید و حتماً با لوله بازکن های سایت برچسب چنانچه درستارخان زندگی می کنید هماهنگ نمایید زیرا افراد لوله بازکنی در ستارخان پیوسته و در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات فوری و تضمینی در محل به شما عزیزان می باشند.
توجه داشته باشید قبل از فنر زدن لوله فاضلاب حمام مقداری آب جوش به همراه مواد شوینده مانند شامپو و مایع دستشویی به داخل چاه بریزید تا کمی نرم تر شود.

نکته بعدی این است که موقع فنر زدن چاه فاضلاب حمام چند بار این کار را تکرار کنید تا بعد از فنر زدن لوله فاضلاب اگر رسوبات کوچکی هم باقی مانده باشد شده لوله تمیز شود و در آخر این مورد را مد نظر داشته باشید که فنر زدن یا تلمبه دستی بهترین راه حل برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام می باشد و سعی کنید از محلول های لوله بازکنی اسیدی در محیط بسته مانند حمام و توالت استفاده نکنید شما می‌توانید روش فنر زدن را در سایت برچسب مطالعه کنید یا اینکه از تکنسین‌های سایت برچسب استفاده کنید. شما میتوانید با جستجوی محل مورد نظر خود در این سایت نزدیکترین تکنسین به محدوده مورد نظر خود را بیابید.

جمع بندی
حمام‌ها مکان‌هایی هستند که از دیرباز تا کنون مورد اهمیت بوده اند و همیشه سعی شده در این مکان نظافت و تمیزی رعایت شود، اما امروزه برای اکثر افراد اتفاق افتاده است که چاه حمام آنها گیر کرده و برای تمیز شدن و باز شدن لوله فاضلاب حمام مجبور به آموختن طریقه فنرزدن لوله فاضلاب حمام یا فنرزدن چاه فاضلاب شدند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!