دسته‌بندی نشده

نصب انواع فلاش تانک توکار و روکار

نصب فلاش تانک از کارهایی است که شما می توانید آن را خودتان در منزل به طور کامل انجام دهید و در هزینه های جاری منزلتان صرفه جویی نمایید، فقط کافی است در یک روز تعطیل یا در ساعت استراحت خود مقداری وقت بگذارید و با راهنمایی های این مطلب، این کار را به سادگی خودتان انجام دهید.

قبل ازاینکه این مقاله را بخوانید، اگر مایل هستید که نصب فلش تانک را بهتر و با جزئیات بیشتری مطالعه کنید کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله آموزشی نصب فلاش تانک تو کار و روکار مطالعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نصب فلاش تانک توکار

راه اندازی فلاش تانک توکار با کمی سختی همراه است و وقت بیشتری می برد چرا که جای دست برای نصب فلش تانک توکار کمتر می باشد و دقت بیشتری را خواهان است.

یکی از راهکارهای ساده برای نصب فلاش تانک توکار این است که ابتدا لوله L را به کاسه توالت وصل کنید و بعد لوله های فلاش تانک را بهم محکم کنید و تا محل نصب فلوتر بیاورید.

نصب فلاش تانک توکار

حالا فلوتر را نصب کنید و از بیرون مهره آن را محکم کنید، بطوری که کامل آب بندی شده و نشتی نداشته باشد. سپس از دسته فلوتر زنجیری را که آن را باز و بست می کند را به دکمه و یا دستگیره فلاش تانک نصب کنید، البته برای فلاش تانک های جدید دیگر زنجیر نیاز نیست و دکمه ها مستقیما برروی فلوتر قرار دارند.

اگر بعد و یا قبل از نصب فلاش تانک لوله های منزل شما دچار گرفتگی شد، بهترین راه این است که با در دست داشتن تلفن همراه خود به سایت برچسب مراجعه کنید و با جستجوی نام منطقه محل سکونت خود در تهران، بهترین لوله بازکن را در نزدیکی محل زندگیتان پیدا کنید و با ایشان تماس بگیرید. شما با یک تماس ساده می توانید از خدمات فوری و شبانه روزی لوله بازکنی استفاده نمایید.

نصب فلاش تانک روکار

راه اندازی فلاش تانک روکار ساده است و راه کار پیچیده ای ندارد. در نصب فلاش تانک روکار ابتدا باید لوله های انتقال آب از سیفون تا توالت را اندازه کنید و بهم وصل کنید.
بعد مخزن فلاش تانک را برداشته و با توجه به دفترچه راهنما آن را مونتاژ کنید، معمولا مونتاژ آنها به این صورت است که فلوتر آن را در انتها نصب می کنند و پیچ آن را از زیر فلاش تانک سفت می کنند.
بعد زنجیر یا نخ مربوط به دسته را به آن وصل می کنند تا در صورت کشیده شدن نخ فلوتر عمل کند و باز شود. در مرحله آخر مخزن را به لوله های انتقال آب وصل کنید و درب فلاش تانک را ببندید.

نصب فلاش تانک روکار

لوله بازکنی برچسب در تمام مدت شبانه روز، در طول هفته، در خدمت همشهریان عزیز تهرانی می باشد. شما برای استفاده از خدمات ارزان لوله بازکنی می توانید به صفحه خدمات لوله بازکنی شرق تهران یا هر مکانی دیگر که در آن هستید مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی تضمین استفاده نمایید.

قبل از اجرا و نصب فلاش تانک این نکته را بدانید که هزینه نگه داری تعمیر فلاش تانک روکار بسیار کمتر از فلاش تانک توکار می باشد، ولی از طرفی زیبایی بصری فلاش تانک توکار بیشتر است و سر و صدای کمتری دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!