دسته‌بندی نشده

نحوه کارکرد فلاش تانک دو زمانه

بعضی از افراد به اشتباه فلاش تانک را سیفون می نامند، فلاش تانک دو زمانه قابلیت این را دارد که هم برای توالت فرنگی و هم برای توالت معمولی می توان از آن استفاده کرد. دو زمانه نسل جدیدی از انواع فلاش تانک هستند که جدیداً تولید می شوند در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کارآیی این نوع فلاش تانک ها بیشتر بدانید.

معرفی فلاش تانک دو زمانه

با وجود اینکه در سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه لوله کشی و سیستم فاضلاب انجام شده است فلاش تانک نیز تغییراتی داشته است، اما در مورد کار و عملکرد تمام آنها وظیفه از بین بردن کثیفی ها و هدایت فضولات به درون چاه را دارد.

در فلاش تانک های نوع قدیمی حجم زیادی از آب مصرف می شد و با اهرم که در کنار فلاش تانک قرار داشت تمام آب درون مخزن خالی میشد، اما در واقع به این میزان آب واقعاً نیاز نیست.
بنابراین مهندسین و مخترعین در این زمینه به فکر افتادند تا این مقدار آب اسراف شده را کاهش دهند و با طراحی فلاش تانک دو زمانه، از مصرف بالای آب جلوگیری کنند. تنظیم فلاش تانک دو زمانه به گونه ایست که در آن نیاز به تخلیه یکباره آب نیست و با توجه به مقدار کثیفی می توان آن را کنترل نمود.

قابل توجه شهروندان تهرانی، شما می توانید من بعد با مراجعه به سایت برچسب انواع مقالات مورد نیاز در زمینه لوله کشی، لوله بازکنی، تخلیه چاه و هر آنچه که در این زمینه نیاز دارید را مطالعه کنید و در صورتی که نیاز به متخصص در این زمینه برای رفع مشکلات و انجام خدمات خود دارید، می توانید به جستجوی منطقه محل سکونت خود مانند لوله بازکنی در سید خندان بپردازید و در تمامی نقاط تهران تنها با یک تماس فوراً نزدیکترین لوله بازکن ها به محل مورد نظر خود فرا بخوانید.

فلاش تانک دو زمانه چگونه عمل می کند؟

فلاش تانک دو زمانه یا فلش تانک دو زمانه در انواع مختلف در بازار موجود است و با توجه به نیاز خود می توانید، انواع توکار روکار و آنتی باکتریال آن را تهیه کنید. بر روی فلاش تانک، دو دکمه وجود دارد که می‌توانند میزان تخلیه آب را تعیین کنند و با فشار دادن هر یک از آنها میزان مشخصی از آب خارج می شود.

بررسی تفاوت ها در فلاش تانک دو زمانه و دو حالته

معمولاً افراد کمی هستند که میدانند این دو فلش تانک با هم متفاوت هستند، اما در اینجا به تفاوت این دو اشاره می‌کنیم. در فلاش تانک دو زمانه مقدار خروج آب توسط دکمه کوچک مشخص می شود، اما در فلش تانک دو حالته دقیقاً دارای دو منبع درون مخزن وجود دارد و به این صورت است که با فشار دادن دکمه کوچک و تا هنگامی که در حال فشار دادن باشید، خروج آب انجام می شود و با برداشتن فشار میزان آب افت می کند.

البته لازم به ذکر است که در هر دو نوع فلاش تانک توالت و فلاش تانک دو زمانه، دستگیره یا کلید در کنار آن وجود دارد تا زمانی که به میزان زیاد آب نیازمند بودید، بتوانید از کل گنجایش مخزن استفاده کنید.
از مزایای سرویس بهداشتی هایی که دارای فلاش تانک دو زمانه هستند می توان گفت که مصرف آب کم است و از بوی بد و گرفتگی فضولات و رسوبات در امان خواهید بود.

با توجه به اینکه گرفتگی لوله های فاضلاب امروزه به یک امر رایج در منازل تبدیل شده است، شما می توانید با جستجوی منطقه خود در سایت برچسب barchasb از خدمات نزدیکترین لوله بازکن ها در شهر تهران بهره‌ مند شوید و در کمتر از ۱ ساعت با قیمت باورنکردنی مشکل لوله های فاضلاب خود را برطرف نمایید.

بیان چند مزیت اصلی در فلاش تانک دو زمانه

با توجه به مطالبی که قبلاً به آنها اشاره کردیم، مزایای زیادی در مورد نصب فلاش تانک دو زمانه وجود دارد که عبارتند از:

  • مهمترین مسئله صرفه جویی در مصرف آب می باشد، علاوه بر آن هزینه‌های آب کاهش می‌یابد و این از مهمترین مزیت فلاش تانک دوزمانه می باشد؛ زیرا در صورتی که آب زیادی نیاز نباشد می توانید با فشار دادن دکمه کوچک حجم کمتری از آب را خارج کنید و در ضمن علاوه بر تمیزی سرویس بهداشتی، در مصرف آب به میزان زیادی صرفه جویی کرده اید.
  • تولید کمتر فاضلاب، هنگامی که از فلاش تانک دو زمانه استفاده می کنید در واقع حجم تولید شده فاضلاب را کاهش می‌دهید؛ زیرا مقدار آب مصرفی را کاهش داده اید و به همین دلیل فلاش تانک های دو زمانه سازگار با محیط هستند.
  • برای شروع به کار به آب کمتری نیاز دارد و با میزان حداقلی آب، می تواند شروع به کار کند .

شاید در هنگام خرید فلاش تانک های دو زمانه برای شما قیمت بیشتری را داشته باشند ولی باید بدانید که با استفاده از آنها و صرفه جویی در آب می توانید این هزینه را در طول استفاده از آن به جیب خود برگردانید و هم چنین باید بدانید که واقعا با صرفه جویی آب می توانیم محیطی بهتر و زندگی بهتری برای خودمان و آیندگان داشته باشیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!