رفع بوی بد چاه
تخلیه و لایروبی و حفر چاه,  لوله بازکنی

بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن این بوی بد

بوی بد فاضلاب و رویه های از فی مابین بردن این بوی بد

از فی مابین بردن بوی بد فاضلاب پخش شده در فضای منزل که ناشی از نشت گاز سمی و گاز فاضلاب به درون منزل است روش هایی دارااست که پیرو این مقاله برایتان خوا‌هیم خاطرنشان کرد .

  لوله بازکنی جاده مخصوص کرج شبانه روزی

علت ایجاد بوی بد فاضلاب در منازل

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به درون خانه است . این رایحه میتواند همیشگی باشد و یا این که صرفا در زمانهای مختلفی به مشام رسد . میتواند مضاعف غلیظ باشد و یا این که بوی رقیقی داشته باشد .

همانگونه که شما نیز شم نموده اید این رایحه میتواند بویی مشابه بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده داشته باشد . میتواند در آشپزخانه , دستشویی , گرمابه و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد .

 

راه های ازبین بردن بوی بد فاضلاب در منازل

رویه اولیه :

یک چهارم تا یک دوم واحد اندازه گیری جوش شیرین را در فاضلاب بریزید . یک دوم واحد اندازه گیری سرکه سپید نیز به آن بیفزایید . آنرا در فاضلاب بریزید و در فاضلاب را بپوشانید . رفع نم جلفا مرکز تهران فوری

بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن این بوی بد

رویه دوم :

یک کیلو آهک را با ۱۰ لیتر آب ادغام کرده بعداز چندین ساعت آن را جنبش داده و از صافی بگذرانید و صاف کرده آن را خیر برای مدتی کوتاه برای مدتی دراز در توالت تخلیه کنید .

رویه سوم :

ادغام نمک و جوش شیرین , محلول مضاعف قادر و از بین‌برنده بوی بد فاضلاب است . یک جام نمک و یک جام جوش‌شیرین را به ملازم یک کتری آب‌جوش به درون چاه فاضلاب بریزید تا از خارج زدن بوی نامناسب آن خودداری نمایید . تخلیه چاه افسریه جنوب تهران شبانه روزی

آیا از بوی بد فاضلاب دستشویی , گرمابه , آشپزخانه و بقیه نقاط ساختمان خسته شده اید؟

راه حل کار نزد ماست . رفع بوی بد و زننده خدمت های بهداشتی , گرمابه و آشپزخانه به طور ۱۰۰

تضمینی و در حین کمتر از یک ساعت و با هزینه ای مضاعف اندک سوای فساد صرفا با یک تماس با راس ما برای مدام از شر بوی بد و گازهای سمی و زیان آور که سالم شما شهروندان عزیز را تهدید می نماید خلاص گردید .

 

وجود گاز های فاضلاب و بوی بد فاضلاب و تاثیرات بد بر سلامتی انسان:

گاز سولفید هیدروژن یا این که گازهای فاضلاب موادی مضاعف سمی میباشند که از تجزیه مواد درون چاه فاضلاب تولید می‌گردند . گازهای فاضلابی اثرات مزمن و گسترده‌ای دارااست . در غلظت‌های خیلی ذیل , این گاز منجر راز درد , خواب آلودگی , بی حالی , وضعیت تهوع , استفراغ , تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی میشود .

در غلظت فراتر چشم‌ها در اثر تماس با این گاز قرمز رنگ , ملتهب و دردناک شده و به روشنایی اساسی میشوند . اثرات مزمن بوی بد فاضلاب بر روی سیستم تنفسی دربرگیرنده سرفه , درد در بینی و گلو و درد هنگام تنفس میباشد .

 

بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن این بوی بد

بوی بد فاضلاب , تندستی خردسالان را عمده تهدید می نماید

اگر تماس با این گاز ادامه پیدا نماید , فرد شاید در گیر مسمومیت مزمن گردد . در‌این‌حالت‌ علاوه بر تحریک چشم‌ها و ریه‌ها , شاید کاهش ضربان قلب , خستگی , بی‌خوابی , اشتباهات گوارشی و عرق سرد نیز در اثر مواجهه تخت گاز بوجود آید .

بوی بد فاضلاب و راه های از بین بردن این بوی بد

غلظت های بالا مسلما منجر مرگ خواهد شد که اکثر برای کارگران ساختمانی که به مراد تعمیر چاه وارد آن میشوند واقعه می افتد .

بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز ســمــی سولفید هیدروژن یا این که گاز فاضلاب به درون خانه است . این رایحه میتواند همیشگی باشد و یا این که صرفا در زمانهای مختلفی به مشام رسد . میتواند مضاعف غلیظ باشد و یا این که بوی رقیقی داشته باشد . میتواند بویی مشابه بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده داشته باشد . میتواند در آشپزخانه , دستشویی , گرمابه و یا این که هرجای دیگر از ساختمان به مشام رسد .

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!